نقش تکنیکهای انیمیشن در بازیهای کامپیوتری موضوع عملی ((ساخت بازی خیالی))

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده هنر
  • نویسنده کیوان نظام آبادی
  • استاد راهنما اکبر عالمی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1380
چکیده

در عرصه رقابت فرهنگی و صنعت مدرن بازیهای کامپیوتری بعنوان یک پدیده نوظهور که تنها در زمانی اندک چنان رشد عظیمی پیدار کرده مورد توجه کشورها و دولتمردان قرار گرفته است. این سلاح فرهنگی بعنوان یک رسانه بی صدا و پر تاثیر تمامی ابعاد زندگی ما را متاثر کرده است. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با علاقه به سمت آن کشیده می شوند و پیامهای آشکار و پنهان آنرا دریافت می کنند این پیامها و تاثیرات گاه واضح و گاه چنان پنهان است که ردیابی آن نیاز به متخصین و هنرمندان مجرب دارد. در این بازار وظیفه اندیشمندان و هنرمندان یافتن راههایی برای استفاده بهتر از این رسانه نوظهور است در این راستا آموزش و یادگیری ساخت و توسعه بازیها مطابق با سلیقه و فرهنگ و مخاطب می تواند گام موثری باشد. این موضوع نیاز به دو دسته از متخصصین دارد اول هنرمندان برای بهینه سازی ارتباط بعدی و رسانه ای و دوم برنامه نویسان و متخصصان نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر جهت ارتقا سطح تکنیکی و تکنولوژی بازیها.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

دانش‌‌آموزان دبیرستانی و بازیهای کامپیوتری

پژوهش حاضر با هدف تعیین شیوع بازیهای رایانه‌ای به عنوان سرگرمی در نوجوانان استان زنجان ایران انجام شد. 1500 دانش‌آموز از 18 دبیرستان (750 دختر، 750 پسر) پرسشنامه محقق ساخته‌ای را که شامل پرسشهای جمعیت‌شناختی و پرسشهای تعیین‌کنندة میزان کاربری رایانه‌ای و مدت زمان آن بود، تکمیل کردند. یافته‌ها نشان دادند که 53 درصد از شرکت‌کنندگان کاربر بازیهای رایانه‌ای بودند و 43 درصد از آنها بیش از سه ساعت در...

متن کامل

بررسی کاربرد انیمیشن برای کلیپ در اواخر قرن بیستم اروپا. موضوع عملی: ساخت یک کلیپ انیمیشن

ویدئوکلیپ در لغت به معنای قطعه ویدئویی می باشد و امروزه در صنعت سینما و تلویزیون و آنچه هنرهای سمعی بصری نامیده می شود، ویدئو کلیپ جایگاه ویژه ای یافته است. این هنر سمعی و بصری عمر بسیار کوتاهی دارد و وابستگی تام با هنر موسیقی و شعر دارد.در این تحقیق کوشش شده است که به دلایل تولد ویدئوکلیپ و ویژگیهای ساختاری آن مثل موسیقی ، شعر، تصویر و تدوین ، بررسی شود و از آنجایی که منابع نوشتاری در این باره...

15 صفحه اول

موضوع نظری: تحلیلی بر آثار انیمیشن فرشید مثقالی - موضوع عملی: ساخت فیلم "گل سبز"

این مجموعه شامل 2 کتاب و 8 فصل می باشد. در کتاب اول سه فصل از هشت فصل مربوط به طرح تحقیق، روش تحقیق و سابقه موضوع برای مجموعه حاضر است و در فصلهای بعدی آثار مکتوب و انیمیشن آقای فرشید مثقالی مورد تحلیل قرار می گیرد. کتاب دوم این مجموعه نیز گزارشی است از نحوه ساخت فیلم "گل سبز" که بعنوان پروژه علمی اینجانب ارائه شده است . قابل توجه اینکه در طراحی هر فصل از مقدمه کلی در ابتدای این مجموعه صرفنظر ش...

15 صفحه اول

جایگاه پس زمینه در ساخت فیلم انیمیشن موضوع عملی ساخت فیلم (رویای برگ )

در این تحقیق ابتدا بررسی اجمالی در باره پس زمینه در تاتر و سینما شده است ، سپس لی اوت ، زیرا در روند تولید قبل از انجام پس زمینه قرار گرفته است و نقش بسیار مهمی را در اجرای پس زمینه بعهده دارد. در بخشهای بعدی نیز سعی شده است به عامل پس زمینه به شکل جزئی تری برخورد شود و انواع مختلف انیمیشن بحث و بررسی شود.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده هنر

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023